Hvorfor må jeg logge inn for å gjennomføre en bestilling?
- Mange av våre kunder er nettkunder og vi har derfor informasjon som blir best innlogget. Du kan da følge dine ordre, se tidligere bestillinger og fakturaer. Nye funskjoner i vår nye e-handel er at du kan spare din egen kategoristruktur ( finner fram raskere til det du trenger) spar en favorittliste (spar en liste på produkter for å handle senere) mm.

Jeg har ingen inlogging, hva gjør jeg for å få det?

Legg dine varer i handlekurven og deretter register deg som kunde.

Jeg har glemt mitt passord og kan ikke logge inn, kan du sende meg nye opplysninger?

- Selvsagt, dette skjer automatisk.  Klikk her og skriv inn din emailadresse så kommer nytt innlogg til deg!

Jeg får ikke sendt min ordre/det blir en feil ved ordre, hva gjør jeg?

Feil kan forekomme. Vennligst kontakt vår kundeservice på 69846060 eller mail kundeservice@bole.no så hjelper vi deg. Har du fått en feilmelding oppgi dette ved kontakt med oss. Vi beklager problemet dette medfører.

Vises priser med mva ?

Priser vises både uten og med mva. Uthevet pris er uten mva og med mva er i parentes.

Kan jeg ringe inn min bestilling ?

Absolutt. Vår kundeservice er åpen man-fre 08.30-11.30 & 13.00-16.30 på telefon 69846060.

Jeg er intressert i et produkt men trenger hjelp og mer informasjon for å avgjøre hvilket produkt som passer meg. Hvor henvender jeg meg ?

- Vår kundeservice hjelper deg. Mail kundeservice@bole.no eller ring 69846060.

Copyright Bole Norge AS | Org no: NO974389428MVA | Ramstadveien 1, 1850 Mysen