69 84 60 60
– Man-Fre: 08:30 - 16:30
Logg inn – Opprett konto:

Spørsmål og Svar

 

Hvorfor må jeg logge inn for å gjennomføre en bestilling?
- Mange av våre kunder er nettkunder og vi har derfor informasjon som blir best innlogget. Du kan da følge dine ordre, se tidligere bestillinger og fakturaer. Nye funskjoner i vår nye e-handel er at du kan spare din egen kategoristruktur ( finner fram raskere det du trenger) spar en favorittliste (spar en liste på produkter for å handle senere)mm.

Jeg har ingen inlogging, hvordan gjør jeg?

Legg dine varer i handlekurven og deretter register deg som kunde.

Jeg har glemt mitt passord og kan ikke logge inn, kan du sende med nye opplysninger?

- Selvsagt, dette skjer automatisk.  Klikk her og skriv inn din emailadresse så kommer nytt innlogg til deg!

Jeg får ikke sendt min ordre/det blir en feil ved ordre, hva gjør jeg?

Feil kan forekomme. Vennligst kontakt vår kundeservice på 69846060 eller mail kundeservice@bole.no så hjelper vi deg. Har du fått en feilmelding oppgi dette ved kontakt med oss. Vi beklager problemet dette medfører.

Vises priser med mva ?

Priser vises uten og med mva. Uthevet pris er uten mva og med mva er i parentes.

Kan jeg ringe inn min bestilling ?

Absolutt. Vår kundetjeneste er åpen man-fre 08.30-16.30 og lør 09.30-13.00 på telefon 69846060

Jeg er intressert av et produkt men trenger hjelp og mer informasjon for å avgjøre hvilket produkt som passer meg. Hvor henvender jeg meg ?

- Vår kundetjeneste hjelper deg. Mail kundeservice@bole.no eller ring 69846060.

Jeg har ingen inlogging, hvordan gjør jeg?